Biuro Plus
 
 
Lider wśród dostawców materiałów biurowych w Polsce
 
Producenci
Newsletter

 

Jak złożyć pierwsze zamówienie?
W jaki sposób uzyskać login?

Zamówienia na platformie www.biurozplusem.pl mogą Państwo składać po założeniu indywidualnego konta i zalogowaniu się na nim lub też bez założenia konta. W drugim przypadku w procesie akceptacji zamówienia należy wypełnić formularz z danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Aby uzyskać hasło umożliwiające zalogowanie się, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Formularz otworzy się po kliknięciu w słowo REJESTRACJA znajdujące się po lewej stronie pod okienkiem logowania. Po wysłaniu formularza do nas, na podany w danych adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca login i hasło.
Formularz rejestracyjny wypełnia się tylko raz. Po nadaniu loginu i kodu dane teleadresowe zostaną zapisane na stałe w systemie. Widoczne będą one w zakładce Funkcje - Moje dane (zakładka Funkcje widoczna jest po zalogowaniu się).
Bez założenia indywidualnego konta istnieje konieczność wypełniania formularza z danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia przy każdym zakupie.

Życzymy udanych zakupów!